Vännerna är mitt allt.

Tror det var flera månader sen jag grät så här mycket.

Att se det där smset träffade mitt hjärta direkt..

Fredrik, jag bryr mig om dig, det gör jag. Vi har pratat med varann i tre år. Jag har alltid funnits där för dig, dag som natt, sol som regn. Och nu vill du inte finnas mer..
Seriöst, jag gråter floder. Du ska inte försvinna, du får inte dö. Du har hjälpt mig när jag mått dåligt, jag har lyssnat på dina ord. Men när jag skriver att jag vill hjälpa dig så får jag som svar "Jag skiter i allt nu". Jag försöker hjälpa dig att komma upp i sadeln igen men du vägrar ta emot min hjälp. Jag önskar just nu att jag kunde åka till dig och ge dig en kram och säga till dig att allt kommer bli bra.

Fan, jag känner mig värdelös...

Kommentarer
Postat av: Miranda

Försöka är allt du kan göra.

Du är inte värdelös! Att du bryr dig och försöker så gott du kan gör dig istället jäklans värdefull. Eftersom det borde finnas fler som bryr sig lika mycket som du. En sån bra människa som du är, ska aldrig kalla sig för värdelös.

Gumman, det löser sig <3

2012-01-18 @ 17:59:56
URL: http://lillschon.blogg.se/
Postat av: Angelina

Ja tyvärr är det de.. Önskar jag kunde göra så mycket mer men det går inte :(.

Är kanske inte värdelös, men just nu i en sån här situation när man inte kan göra något så känner man sig värdelös.

Jag hoppas det<3

2012-01-18 @ 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0