Om du bara visste.

Jag kan vara tuff, jag kan vara stark. Men när jag är med dig är jag svag.

Ja, jag har blivit olyckligt kär, olyckligt kär i en kille jag inte ens kan få. Det är så jobbigt för han märker det inte, hur mycket jag än visar det.

Det är så jobbigt att veta att jag inte har en chans på honom. Det gör ont inombords. Men ändå så bara försöker jag och försöker. Varför ser han inte? Vill han inte se?

Är jag för fet för dig? För ful? För konstig? För dum? Jag vill veta men får ju aldrig reda på det. Gud, om du bara visste hur mycket jag vill höra dig skratta igen, se dig le, ha dina armar runt mig.

Alla säger att man inte ska ändra sig för andras skull, men jag gör det. Jag vill vara perfekt för dig, jag vill att du ska se mig, jag vill att du ska kunna hälsa på mig utan att skämmas. Jag vill bli din.

Fan fan fan! Se mig någon gång! Jag sitter hemma och tänker på hur jag ska bära mig åt. Jag gråter och mår dåligt för jag vet att jag inte kan få dig, men lik förbannat fortsätter jag att kämpa.

Om du bara visste.

Kommentarer
Postat av: Felicia Aulén ♥

SISTA CHANSEN ATT STÄLLA EN FRÅGA OM VAD SOM HELST! är det en unik fråga som är värd att tas upp kan den person även vinna en länkning i ett eget inlägg! http://mangoligg.blogg.se/2012/january/fragestund.html

2012-01-30 @ 20:19:43
URL: http://mangoligg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0