Läs inte om du ska klaga.

Vet inte vad som händer med mig.
Har jag sprungit in i väggen eller vad?

Känner mig helt förstörd, känns som om jag bara ska gråta hela tiden.
Vill bara stänga in mig på mitt rum och skrika, skrika tills min hals går sönder!
Bara låta tårarna rinna ner, ner för min kind. Stänga ute allt och alla.
Alla tankar, all skit, alla människor.

Jag tror inte på något längre, tror inte ens på mig själv.
Kommer inte uppnå mina drömmar, kommer inte uppnå något alls!

Och tror inte att jag är en jävla attentionwhore. Eller självmordsbenägen.
Jag ber inte om eran uppmärksamhet, jag ber er inte läsa detta.
Men till er som bryr er och läser, nu vet ni hur jag innerst inne känner och mår.
Det leendet ni fått se på mina läppar, det var inte äkta.




När ska jag få vara lycklig?
När ska jag få skryta för mina vänner över att jag har dig?
När ska jag få bli accepterad?
När ska jag få sluta känna så här?

Hade bara en enda önskan och den gick åt helvete.


Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag finns alltid här.

Känns det jobbigt så lyssnar jag. Jämt.

Och jag bryr mig om dig.

Puss.

2012-01-22 @ 20:58:07
URL: http://lillschon.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej .. jag vet hur allt det kan kännas när allt känns helt åt helvete ..



Men efter tårar kommer leénden :)



Du kan alltid försöka tänka posetivt fast jag vet att det inte är lätt!



Jätte fin blogg Btw .. :)



styrke kram !

2012-01-22 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0