Halloj!

Sorry för att jag inte varit så aktiv med bloggen men har inte haft tid eller ork. Så förlåt alla snyggingar!

Jul och nyår har varit skitbra, fick det jag ville ha. Var barnvakt på nyår med, ganska skönt faktiskt att bara ta de lugnt.

Jag lever på med mitt singelliv och jag har börjat träna nu med, 1h om dagen så tummen upp för mig :D. Så vi får hoppas på att jag får min drömkropp. Kommer ju ta sin tid, men vill man vara fin får man lida pin, fast jag är ju redan fin, men kan bli finare ;).

Tänkte lägga upp lite nya bilder så ni kan se hur jag ser ut nu i huvet!





Ja, snygg är ordet ni söker. Snygg, snygg, snygg!

I helgen händer inte alls mycket. Idag (torsdag) skulle jag dratt till Åtorpet men har ingen skjuss så ble inget med det :(. Och på fredag så ska jag till syrran på dagen, sen på kvällen så blir det feeeeesssttt :D! Och på lördagen blir det väl att vila ut sig och plugga på CV:t, skulle blivit klart för två veckor sen :$.

Jaja, nu får ni sova så gött alla brudar och pojkar där ute! Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0