För kung & fosterland!

Ligger i sängen och lyssnar på Magnus Uggla, har glömt bort hur bra han kan vara ibland :P.

Idag vaknade man vid 05:30, inte planerat men det gick. Gjorde lite kaffe och tränade en 30 min tror jag, vägde mig & såg att vågen visade - 4 kg :D, blev överlycklig så tog min plånbok och mina kläder och stack ner till stan för en kaffe med mig själv och sen så solade jag lite ^^.

Nu ligger man som jag skrev innan i sängen, jävligt segt men ingen vill ju leka eller komma på kaffe så jag får spendera min dag/kväll med pappa, igen...



Bjuder på en gammal bild som ni kan glutta på!

Nej men ni som har mitt nummer kan ju höra av er om ni har lust att ta en kaffe eller gå ut och gå :). Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0