Soooooooooool.

It´s gonna take a lot to drag me away from you
There´s nothing that 100 men or more could ever do
Just like the rain down in Africa
It´s gonna take some time but I know you´re worth fighting for!

I´ll fight for you
I´ll fight for you

Friends are cool but we both know
They don´t want to see us together
Don´t wanna lose what I live for
I´m willing to do whatever
Cause I don´t wanna see you cry, cry
Give our love another try, try
I bet we get it right this time, time
As long as you´re prepared to fight, fight

Tuff dag idag? Nja inte så värst.
Vaknade vid 10 och gick upp och gjorde kaffe.
Sen blev det thaimat tidigt eftersom pappa ska åka till Malmbäck.
Gjorde ännu mer kaffe efter maten och satte mig ute med min favorit kopp och min morgoncigg.
Trodde det skulle vara jättekallt eftersom det är 13- ute, men när jag satte mig så sken solen på mig och det blev så varmt & skönt!

Ikväll taggar vi Melodifestivalen då, eller? Jag ska iaf se den om inte någon annan vet vad man kan göra istället? Nej precis. Det blir schlager, vatten & vindruvor för mig ikväll :).

Har börjat med en diet med nu. Ska vara jättehård mot mig själv och verkligen följa den :)!, inget fusk även om godissuget kommer & går hela tiden. Blir jag sugen så är det bara att gå ut & gå eller äta en frukt.

Nej, nu ska jag logga ut & städa mitt rum som jag skulle gjort igår, men det blev aldrig av (a). Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0