Fredag, fredag, fredag.

Hemma idag med, surt som fan. Kommer ligga efter jättemycket med projektet i skolan..

Jaja, idag är det städdag i mitt rum. Ser för jävligt ut just nu. Sen ska jag möblera om lite med så det blir lite mysigare :'), kommer nog bli finfint.


Har fått någon allergisk chock från något finnmedel, hela mitt ansikte svullnade upp & det blev rödflammigt, men nu är det på väg ner. Klias som fan gör det också. Så för er som har känslig hud, använd inte Stioxyl!


Ikväll händer nog inte något, blir bara att vara hemma & ta det lugnt med pappa och mina tre kissar. Ska nog göra en god sallad sen och ha tills ikväll :).

Ha det bra nu & puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0