And there we go again.

Allt har börjat vända sig totalt.

Jag tittar på alla smala och fina tjejer och önskar att jag kunde få deras kroppar. Så fort jag kollar mig i spegeln så blir jag äcklad, äcklad av mina höfter, min rumpa, mina bröst, min mage, allt! Jag antar att detta är pga deppritionen men har aldrig känt så här.
Jag har till och med frågat min pappa om bypassoperation och om att börja äta bantningspiller.

Vill egentligen bara spy upp maten jag har ätit, men vågar inte och det är väl bra. Men så fort jag stoppar i mig något så kommer ångesten, oron och det dåliga samvetet.

Gör vad som helst för att må bra igen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du ska inte äta bantningspiller! Det är bara bluff. Det bästa är om du kan gå ner med ändrade kostvanor och motion. Det är tufft men du vinner på det i längden. Du ska må bra! Jag älskar dig<3

2012-02-01 @ 20:10:28
Postat av: Anonym

Gumman!

Vet att vi inte är så nära längre, men det ska vi ändra på!

Du är så fin! Jag tycker verkligen det!

Puss <3

2012-02-01 @ 20:30:34
URL: http://anderssonjennu.blogg.se/
Postat av: angelina

Mamma: Nej jag vet, men du vet hur jag är. Jag vill ju att allt ska hända jättesnabbt, och jag får damp när jag inte ser resultat. Älskar dig med <3

Jenny: Ja det ska vi ändra på, absolut! Tack, du med! Puss <3

2012-02-04 @ 12:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0