Sex.

Har tänkt på en sak som är lite dum.
När jag är tillsammans med någon så måste killen kunna tillfredsställa mig, annars går det inte. Sex är ju inte allt, men det är en stor del i ett förhållande.
Jag vet sommaren 2010, var jag kär eller jag gillade en kille från Osby. Jag skulle träffa honom eftersom min kompis Emelie skulle ner dit. Så jag träffade honom första gången och då var han jättesöt och så. Sen andra eller om det var tredje gången så hade vi sex, och då försvann mina känslor för han helt. Jag gillade han inte längre ett dugg så jag var bara glad att han och jag blev kompisar istället. Så har det blivit med en del killar som jag haft. Visst det låter skitdåligt, men jag måste kunna bli tillredsställd!
Så nu vet ni killar det! Och alla andra ^^.

Sitter just nu på min säng, nyduschad och nyvaken. Skulle gått upp vid 10:45 men vaknade av att jag var så törstig och sen kunde jag inte somna om. Lyssna på Lilla Lovis med. Har alltid hatat henne innan, men nu är hon helt plötsligt jättebra^^, jag är konstig.

Idag drar man till syrran, igen. Ska vara barnvakt för jag tyckte hon och Micke skulle får komma ut lite och ha kul, det behöver dom. Så blir att spendera min nyår i Eksjö, och jag klagar inte :).

På fredag, den 5 jan så börjar festen! Då är det ett liveband på Åtorpets Motorgård som spelar, och självklart ska jag dra dit! Var ett bra tag sen jag festade med polarna. Så jag hoppas på en fin och otroligt bra kväll!

Nej nu ska jag börja göra mig i ordning lite smått, ha en bra dag, kväll och natt! Sup och rulla runt gott folk :D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du inga vänner?

2012-01-14 @ 21:45:20
Postat av: emma

Kika in vetja!

2012-02-15 @ 13:49:58
URL: http://www.nattstad.se/Immaangelnmedhorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0