Så skönt.

Ligger i min sköna säng med kissen min, dricker varm oboy och lyssnar på Alf Robertsson. Livet är för underbart ibland. Känns så skönt att kunna göra vad man vill nu, kan tänka på mig själv igen och uppnå mina drömmar.

Två dagar kvar nu då, sen är det jul. Ska bli så mysigt att få fira med pappa, syster, Micke, Theo och Mickes mamma. Var ju två år sen jag firade med syster. Äntligen får jag göra det! Hoppas de gillar mina klappar bara :$. Ska ju sova hos de med till söndagen för pappa ska på julbord hos hans syster och jag är inte så sugen på att hänga med och sitta med 50-80 åringar när jag bara är 18 ^^. Iaf, jag längtar som fan till lördag!

Nej nu ska jag spela lite Harry Potter, får se hur det går.

Puss på er alla snyggingar! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0