Jobbig, men otroligt mysig dag :)

Tjabba! Har varit hos systra min, Theo & hennes pojkvän i princip hela dagen. Fick leka mamma till bebisen igen och denna gången var han inte så lugn (tyckte jag^^). Sedan hämtade pappsen mig och vi åkte och handlade. Vi handlade julklappar till mig så nu vet jag vad jag får :D! Sedan åkte vi hemm och jag la mig i sängen direkt och somnade efter någon timme. Sedan vaknade jag av att mobilen plingade tack vare några personer ;). Sedan skulle jag försöka somna igen men nej då.. Då börjar min mage cpa, igen! Så fick springa in på toa direkt.

Yes yes, detta var min dag :). Hoppas ni haft det bra också.

Just det, inatt kom Simon till mig för att prata. Det gick jättebra och vi kom överens om en sak. Känns så skönt att kunna reda ut saker med dig, mår så bra efteråt <3



Min dag har som sagt varit super!

Ha de bra alla. Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0