En riktigt fin jul :)

Sorry för att jag inte uppdaterat men har haft det lite svårt med att få tid.

Är hemma från Eksjö nu, kom hem runt sju-halv åtta så det blev sängen direkt eftersom jag inte sovit något alls, tog ju hand om Theo så Micke och Nathalie kunde få vila ut lite, sen var ju eller är Nathalie sjuk med.

Julen var perfekt, fick det jag ville ha och är supernöjd :D. Fick även en massa pengar så nu blir det shopping!

Ska snart åka till Nathalie igen, fast då ska jag inte ta hand om Theo, utan bara umgås med Nathalie och Micke.

Sen den 6 dec tror jag så ska jag "fira" jul med mamma, Mikael, Nathalie, Theo, Micke, Simonhe, Allec och Filip. Blir nog kul :).

Nahepp, nu ska jag städa rummet lite, ser ut som fan. Men ha det bra alla :D


Kommentarer
Postat av: Angelina

Menar 6 jan ^^

2011-12-26 @ 02:36:28
Postat av: Caroline Olsson

Söt bebiiis :)

2012-01-08 @ 21:26:37
URL: http://carowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0