Blogg, blogg, blogg

Goder kväller!
Nu är det så här att jag tycker ni kan komma med förslag på vad kan skriva om :). Det kan gälla allt mellan himmel och jord för måste verkligen ha något att skriva om!



Har inget att skriva om just nu men här har ni några låt-tips. Ni måste verkligen lyssna på dom, jag föll för dom när jag lyssnade på dom första gången:

James Bourne - Step By Step
James Bourne - Want Me Like That
McFly ft. Taio Cruz - Shine A Light
Melissa Horn - Under Löven
Hunter Hayes - If You Told Me To
Hunter Hayes - Somebody's Heartbreak
Hunter Hayes - Storm Warning
Hunter Hayes - Wanted
Justin Moore - Country Boy
Kip Moore - Mary Was The Marrying Kind
Kip Moore - Somethin' 'Bout A Truck
Nayer ft. Pitbull & Mohombi - Suavemente
Pitbull - Bon Bon
Pitbull ft. T-Pain - Hey Baby (Drop It To The Floor)
Pitbull ft. Marc Anthony - Rain Over Me
Sean Banan - Händer I Luft
Snoop Dogg - Sweat (David Guetta ReMix)
Sons Of Anarchy - Good Day To Die

Se till att lyssna på och ladda ner dom!

Nej nu ska jag kolla vidare på olika bloggar, ha det bra alla :)!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0