All i want for christmas is you..

Trodde ärligt talat att jag skulle klara detta. Visst det har gått en dag sen vi gjorde slut, men smärtan och saknaden är jobbig. Blir ju alltid så när man gör slut och jag hoppas till 100% att det går över. Nej jag ska inte gå tillbaka till honom, jag orkar inte och det gör inte han heller. Hoppas jag klarar mig igenom veckan som kommer :).
Här kommer en bild jag älskar. Big love till bilden!


6 dagar kvar till ju nu då, underbart. Hoppas på en fin, vit jul med min fina familj. Tyvärr blir det inte som förr, då jag och Nathalie vaknade på julaftons morgonen och fick öppna lite klappar. Då mamma lagade all god julmat och dukade fram. Då vi alla satt samlade och kollade Kalle Anka och Arne Weise. Då vi öppnade klapparna tillsammans.. Hoppas att denna julen blir lika mysig som alla andra.

Nepp, nu ska städa lite i mitt rum så jag kan bli trött, har möte imorgon sedan ska man vidare till syrran för att hälsa på igen :). Myyys <3

Ha det bra alla snyggingar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärlighet vara längst, är man inte ärlig får man vara ensam.

2011-12-18 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0